Maxold ki a KATÁ-d – még utoljára!

Itt van az augusztus, ami mérföldkő sokunk számára: ez az utolsó hónapunk KATÁ-s vállalkozóként.

Ez egyben azt is jelenti, hogy ez az utolsó olyan hónap, amikor azt mondhatjuk:

“maxold ki a KATÁ-d!”

Szóval a kérdés az, hogy te megpróbálod-e kimaxolni a KATÁ-d, még most utoljára?

Nem az a kérdés, hogy sikerül-e, hanem az, hogy megpróbálod-e?

Nem augusztus 22-én kell észbe kapni! Most még van egy kis időd kitalálni az ajánlatot, van időd kampányt tervezni, és van időd hirdetést futtatni. Nem ez lesz a világ legjobban átgondolt, legprofibb kampánya, de akkor is: most még van valamennyi időd értelmesen kivitelezni.


Mi a legjobb cuccod? Szórj rá még egy kis csillámport!

Melyik az a terméked vagy szolgáltatásod, amire azt mondod, hogy az a legjobb? A legjobb neked ÉS az ügyfeleidnek IS?

Na vedd ezt a cuccod, és dobd fel az ajánlatod még valamivel, hogy igazán extra, ütős, izgalmas, érdekes legyen!

Néhány ötlet:

  • Adhatsz valami pofátlanul nagy árkedvezményt: 25-50%-ot. Pofon egyszerű, és 2 perc alatt kész vagy az egész kampánnyal. Ez nyilván akkor éri meg, ha egyébként nincs kvázi semmi teendőd a cuccal, például egy e-bookkal, online kurzussal. Ha arra számítasz, hogy így baromi sokat tudsz majd belőle eladni, még jó is lehet. De akkor tényleg sokat el kell adnod belőle. Itt még az is lehet egy variáció, hogy több terméket / szolgáltatást csomagolsz össze, és erre a csomagra adsz egy jó kedvezményt. Ezzel növelheted az ajánlat értékét, és a bevételedet is.
  • Dobj hozzá valami extrát. Például egy extra konzultációt, vagy egy extra, nehezen elérhető tananyagot (e-book, értékes tananyag). Itt ugye ha a konzultációs irányba mész, akkor számolj azzal, hogy ezekkel az emberekkel le is kell majd ülnöd a közeljövőben beszélgetni, szóval csak óvatosan. Ebben az esetben az árból nem célszerű engedni, hisz éppen emeltünk az ajánlatunk értékén. A kevesebb eladással is jól járhatsz, hisz teljes áron adod a szolgáltatásod.
  • A vissza nem térő ajánlat. Mire gondolok? Találj ki egy olyan szolgáltatást vagy csomagot, amilyet még nem kínáltál ezelőtt. Vagy nem pont így, nem pont ilyen formában, ilyen feltételekkel. Ez abszolút egy nagy értékű és magas árú cucc kell legyen, és már néhány eladással is jól járhatsz, mert abszolút prémium a cucc. Hangsúlyozd, hogy ilyen csak most van, kvázi KATA búcsúztató extra ajánlat ilyen feltételekkel, szóval vagy most beszáll, vagy legalább fél évig nem lesz még egy ilyen alkalom.
  • Azokban a szektorokban, ahol havi bérletet kell venni / havidíjat kell fizetni, jól működhet az is, hogy vedd meg a bérleted a következő 3-5 hónapra, még a jelenlegi áron! Mert hamarosan árat emelünk…! Így most augusztusban meg tudod dobni a bevételedet az előre kifizetett bérletekből, havidíjakból.

Ez csak néhány példa és ötlet, nyilván sok lehetőség és variáció van még.

Én például az Árazd jól a szolgáltatásod online kurzushoz adok most egy díjmentes egy órás konzultációt. Ezzel kvázi megduplázom az ajánlatom értékét, és az ügyfeleknek tényleg hasznos is maga a pluszként adott cucc. Egyébként még egy hétig élhetsz ezzel a kedvező ajánlattal, szóval én nem gondolkodnék ezen túl sokat.

De vissza a lényeghez: most még van egy kis időd, használd ki!

Próbáld meg, végülis sokat nem veszíthetsz, ugye?

Apropó: meghallgattad már a friss podcast részeket? Rövidek, de velősek! Ebben a részben például arról beszélek, hogy egy 5 perces beszélgetésből hogyan csinált egy vállalkozó heti plusz 10.000 Ft bevételt. Kicsi ötlet, kis munka ráfordítás, mégis évi 500.000 Ft bevétel lehet ebből a pár perces kis beszélgetésből és pár percnyi munkából. Az azért nem rossz, ugye?

Hallgasd meg az adást, kövesd be a podcastet, és adj egy 5 csillagos értékelést, nagyon örülök neki, de tényleg!

Bejegyzés megosztása

Tovább olvasok

Az év végi NAGY áremelés kérdés

A KATA változás bejelentése óta sokszor felmerült, hogy megnövekednek a vállalkozók költségei, meg nagy az infláció, meg még rezsiemelés is van, úgyhogy mindenki árat emel. Ezt a “mindenki árat emel”, vagy azt, hogy mindenkinek árat KELL emelnie pedig egész sokan kifogásolják, hogy ez nem feltétlenül helyes út – akár erkölcsileg, akár mondjuk a piaccal, a vásárlókkal szemben.

Megjelennél az online térben, de nem tudod hogyan csináld?

Gyere, beszéljük át az elképzeléseidet!