vállalkozóként nem kell egész nap robotolnod,
Van más lehetőség is!

Ellenőrizd, hogy alul árazod-e a szolgáltatásaidat!
Itt van az az egyéni vállalkozóknak fejlesztett rendszer,
ami megfizethető, és segít több pénzt csinálni a vállalkozásoddal,
hogy több minőségi időd maradjon saját magadra.

Neked is eleged van abból, hogy

fogalmad sincs arról, hogy most igazából alacsony vagy magas-e az árazásod, de közben meg a bankszámládra nem olyan nagy öröm nap mint nap ránézni?

nem látsz be a konkurenciád színfalai mögé, hogy ő vajon mi alapján árazza be a szolgáltatását, és igazából mennyit vihet haza a hónap végén?

eltemetnek a sárga kis post-itekre írt feladatok, vagy nem találod meg elég gyorsan a noteszedben a szükséges jegyzeteket, pont akkor amikor a leginkább kellene?

Végre itt van egy rendszer, ami
a magyar szolgáltató egyéni vállalkozókat
támogatja, és még a szolgáltatásaid jobb árazásában is segít,

hogy több pénzt tudj csinálni a vállalkozásoddal 2025-ben!

VÁLLALKOZÁS FEJLESZTÉS GYORSÍTÁS EGYSZERŰSÍTÉS

1.

Rendszerezd az ügyfél megbízásokat

Ha egy bármikor bárhol elérhető online rendszerben kezeled az ügyfeleid megbízásainak az adatait, akkor nem fogsz zavarba jönni attól, ha egyikük rákérdez egy feladat státuszára

2.

Dolgozz átlátható és egyszerű nyilvántartással

Ha egy átgondolt, kipróbált séma alapján kezeled az ügyfeleidet és a megbízásokat, sokkal gyorsabban meg fogod találni a kulcsfontosságú adatokat is - így gyorsabban és hatékonyabban tudsz dolgozni

3.

Kevesebb stressz a munkában

Ha gyorsabban és hatékonyabban tudsz dolgozni, akkor kevésbé leszel stresszes az adminisztrációs feladatok miatt, ezzel időt is spórolsz, és az érdemi munkával tudsz foglalkozni

4.

A hatékonyság pénzt is hoz

Ha hatékonyabban, kiegyensúlyozottabban és fókuszáltabban tudsz dolgozni, akkor ez azt is jelenti, hogy ugyanannyi idő alatt több munkát tudsz elvégezni, ami több pénzt jelent neked

Miben segít neked?

Több mint 3 éve vagyok egyéni vállalkozó, és szolgáltatóként rendszeresen szolgálok ki más vállalkozókat mint ügyefeleket.

A saját tapasztalataim alapján, a saját igényeim miatt indítottam el egy feladat- és ügyfélkezelő rendszer fejlesztését, mert nem találtam másik, már kész és jó megoldást, ami segített volna rendet tenni a feladataim között, és segített volna az árazásom jobbá tételében, hogy több pénzt tudjak csinálni a vállalkozásommal.

megbízások kezelése átláthatóan

vi-live-ps-mobil-3

segítség az árazásban!

vi-live-ps-mobil-7

oké, és mennyibe kerül?

Ezzel a rendszerrel lényegében kapsz egy asszisztenst a vállalkozásod vezetéséhez és fejlesztéséhez!

Ráadásul az induláskor
havi 4.990 Ft
helyett csak

havi 1.990 Ft-ba fog kerülni az előzetes értesítést kérőknek!

90 napos pénzvisszafizetési garanciával

vi-live-ps-mobil-3

kérj értesítést!

Én is ezt a rendszert használom, hogy mindig naprakész legyek

A rendszer 2025 januárjában indul.

Kérj értesítést a rendszer indulásáról, hogy mindenki más előtt, a legkedvezőbb áron próbálhasd ki!

A várólistára való feliratkozás NEM jár fizetési kötelezettséggel.

ahol már találkozhattunk

Legyenek jobbak az árajánlataid! Erről beszélgettünk Mándó Milánnal.

Az online kurzus árazás kutatásos vendégcikkemmel a Freelancer Blogon

A BrandBirds BASE zárt csoportban tartott árazás workshopomon

Online és offline kerekasztal beszélgetéseken

A KKV FM podcastban beszélgettünk Petivel az árazásról

A Pénzügyes Anyu hírleveleiben

Ki vagyok én?

szabaduszoszuletik_istvan_4

Keleti István – Árazási tanácsadó

15 évig dolgoztam a bankszektorban, öt évig termékfejlesztési területen, ahol az egyik fő feladatom a lakossági termékek egy körének a jövedelmezőségének a vizsgálata és elemzése volt, valamint az új termékek árazási stratégiájának a kialakítása, a meglévő termékek árazásának a módosítása.

Rengeteg adat, excel tábla, kalkuláció, előterjesztés, kivitelezés és tapasztalat van a hátam mögött a termékek és szolgáltatások árazása terén.

Ezért is nehéz beismerni, hogy webes kivitelezői, szabadúszói életem első egy-másfél évében borzasztóan rosszul áraztam be a saját munkámat. Egyszerűen nem fordítottam figyelmet az árazásra, csak mentem előre, hogy minél több megbízást szolgáljak ki minél magasabb minőségben.

Pedig az árazásra nagyon is figyelni kell, különben nem jön ki a matek, és bármennyit is dolgozol, nem fogsz célba érni, legalábbis anyagilag biztosan nem.

Miután rájöttem, hogy sokkal több és nagyobb értéket tudok teremteni az egyéni vállalkozóknak árazási tanácsadóként, mint webes kivitelezőként és marketingesként, fokozatosan áttértem a vállalkozóknak szóló árazási tanácsadásra.

A saját magamon – évek alatt – kialakított, letesztelt és használt árazási metódust és megoldásokat adom tovább, hogy az árazás témaköre ne egy ismeretlen és érthetetlen fekete doboz legyen, hanem egy érthető és rendszeresen, könnyen elvégezhető feladat, ami segít több pénzt termelni a vállalkozásoddal.

A webes kivitelezői és marketinges éveim alatt sok egyéni vállalkozó és KKV cég életébe láttam bele, így a látóköröm és tapasztalatom a multitól a KKV-n át a szabadúszókig terjed. Mindenhol láttam és tapasztaltam azt, hogy mi az ami jól működik, és mi az ami nem. Mi az, ami csak égeti a pénzt és energiát, és mi az, ami eredményes. Ez a széles látókör nagy hasznomra van a tanácsadások és mentorálások során.

kérj értesítést
az indulásról!

Tedd meg a következő lépést a sikeresebb, gazdagabb és nyugodtabb 2025-ös vállalkozói évedhez, és kérj értesítést!

A rendszer 2025 januárjában indul.

Kérj értesítést a rendszer indulásáról, hogy kedvező áron próbálhasd ki!

A várólistára való feliratkozás NEM jár fizetési kötelezettséggel.