vállalkozóként nem kell egész nap robotolnod,
Van más lehetőség is!
Ellenőrizd, hogy alul árazod-e a szolgáltatásaidat!
Itt van az az egyéni vállalkozóknak fejlesztett rendszer,
ami megfizethető, és segít több pénzt csinálni a vállalkozásoddal,
hogy több minőségi időd maradjon saját magadra.
Neked is eleged van abból, hogy
fogalmad sincs arról, hogy most igazából alacsony vagy magas-e az árazásod, de közben meg a bankszámládra nem olyan nagy öröm nap mint nap ránézni?
nem látsz be a konkurenciád színfalai mögé, hogy ő vajon mi alapján árazza be a szolgáltatását, és igazából mennyit vihet haza a hónap végén?
eltemetnek a sárga kis post-itekre írt feladatok, vagy nem találod meg elég gyorsan a noteszedben a szükséges jegyzeteket, pont akkor amikor a leginkább kellene?
Végre itt van egy rendszer, ami
a magyar szolgáltató egyéni vállalkozókat
támogatja, és még a szolgáltatásaid jobb árazásában is segít,
hogy több pénzt tudj csinálni a vállalkozásoddal 2025-ben!
VÁLLALKOZÁS FEJLESZTÉS GYORSÍTÁS EGYSZERŰSÍTÉS
1.
Rendszerezd az ügyfél megbízásokat
Ha egy bármikor bárhol elérhető online rendszerben kezeled az ügyfeleid megbízásainak az adatait, akkor nem fogsz zavarba jönni attól, ha egyikük rákérdez egy feladat státuszára
2.
Dolgozz átlátható és egyszerű nyilvántartással
Ha egy átgondolt, kipróbált séma alapján kezeled az ügyfeleidet és a megbízásokat, sokkal gyorsabban meg fogod találni a kulcsfontosságú adatokat is - így gyorsabban és hatékonyabban tudsz dolgozni
3.
Kevesebb stressz a munkában
Ha gyorsabban és hatékonyabban tudsz dolgozni, akkor kevésbé leszel stresszes az adminisztrációs feladatok miatt, ezzel időt is spórolsz, és az érdemi munkával tudsz foglalkozni
4.
A hatékonyság pénzt is hoz
Ha hatékonyabban, kiegyensúlyozottabban és fókuszáltabban tudsz dolgozni, akkor ez azt is jelenti, hogy ugyanannyi idő alatt több munkát tudsz elvégezni, ami több pénzt jelent neked
Miben segít neked?
Több mint 3 éve vagyok egyéni vállalkozó, és szolgáltatóként rendszeresen szolgálok ki más vállalkozókat mint ügyefeleket.
A saját tapasztalataim alapján, a saját igényeim miatt indítottam el egy feladat- és ügyfélkezelő rendszer fejlesztését, mert nem találtam másik, már kész és jó megoldást, ami segített volna rendet tenni a feladataim között, és segített volna az árazásom jobbá tételében, hogy több pénzt tudjak csinálni a vállalkozásommal.
- Ha te is szoktál:
- ügyfelekkel egyeztetni, tárgyalni
- havonta néhány konzultációt tartani
- megbízásokat, projekteket indítani
- akár árajánlatot készíteni és kiküldeni
- és gondolkodni a vállalkozásod fejlesztésén
- akkor érdemes tovább olvasnod!
megbízások kezelése átláthatóan
- Vezesd az ügyfeleid listáját egy felületen, átlátható módon
- Az ügyfelekhez hozzá tudod kapcsolni a megbízásokat
- Külön feladatokat is létre tudsz hozni az ügyfeleidhez, így akár plusz megjegyzéseket, alfeladatokat is készíthetsz
- Priorizálni is tudod a feladatokat, hogy átlásd, melyik sürgős és fontos is
- Bármilyen böngészőben futtatható, így bármikor, bárhol hozzáférsz az adataidhoz
segítség az árazásban!
- Rögzítheted a kiadásaidat és bevételeidet
- A rendszer a bevitt adatok alapján ajánlást tesz az adott szolgátatásra, hogy milyen minimum összeg lehet ideális
- Megtervezheted az egyes szolgáltatások bevételét
- Rögzítheted a tény adatokat, így látni fogod, hogy a tervezetthez képest hogyan állsz aktuálisan
- Vezetheted, hogy mely tételeket fizettek már ki neked
oké, és mennyibe kerül?
Ezzel a rendszerrel lényegében kapsz egy asszisztenst a vállalkozásod vezetéséhez és fejlesztéséhez!
Ráadásul az induláskor
havi 4.990 Ft
helyett csak
havi 1.990 Ft-ba fog kerülni az előzetes értesítést kérőknek!
90 napos pénzvisszafizetési garanciával
- Nem kell árajánlatot kérned, hogy kipróbálhasd a rendszert
- Nincs hűségidő, bármikor lemondhatod az előfizetést
- Nincs extra költség, nincs extra csomag
- Ha alacsony havi díjjal regisztrálsz, azt a fix havidíjat fizeted végig amíg használod a szolgáltatást, később nem növekszik a díj!
- Ha 90 nap után úgy döntesz, hogy nem volt elég hasznos a rendszer, csak írj egy e-mailt, és visszafizetem a befizetett havi díjakat!
kérj értesítést!
Én is ezt a rendszert használom, hogy mindig naprakész legyek
A rendszer 2025 januárjában indul.
Kérj értesítést a rendszer indulásáról, hogy mindenki más előtt, a legkedvezőbb áron próbálhasd ki!
A várólistára való feliratkozás NEM jár fizetési kötelezettséggel.
ahol már találkozhattunk
Ki vagyok én?
Keleti István – Árazási tanácsadó
15 évig dolgoztam a bankszektorban, öt évig termékfejlesztési területen, ahol az egyik fő feladatom a lakossági termékek egy körének a jövedelmezőségének a vizsgálata és elemzése volt, valamint az új termékek árazási stratégiájának a kialakítása, a meglévő termékek árazásának a módosítása.
Rengeteg adat, excel tábla, kalkuláció, előterjesztés, kivitelezés és tapasztalat van a hátam mögött a termékek és szolgáltatások árazása terén.
Ezért is nehéz beismerni, hogy webes kivitelezői, szabadúszói életem első egy-másfél évében borzasztóan rosszul áraztam be a saját munkámat. Egyszerűen nem fordítottam figyelmet az árazásra, csak mentem előre, hogy minél több megbízást szolgáljak ki minél magasabb minőségben.
Pedig az árazásra nagyon is figyelni kell, különben nem jön ki a matek, és bármennyit is dolgozol, nem fogsz célba érni, legalábbis anyagilag biztosan nem.
Miután rájöttem, hogy sokkal több és nagyobb értéket tudok teremteni az egyéni vállalkozóknak árazási tanácsadóként, mint webes kivitelezőként és marketingesként, fokozatosan áttértem a vállalkozóknak szóló árazási tanácsadásra.
A saját magamon – évek alatt – kialakított, letesztelt és használt árazási metódust és megoldásokat adom tovább, hogy az árazás témaköre ne egy ismeretlen és érthetetlen fekete doboz legyen, hanem egy érthető és rendszeresen, könnyen elvégezhető feladat, ami segít több pénzt termelni a vállalkozásoddal.
A webes kivitelezői és marketinges éveim alatt sok egyéni vállalkozó és KKV cég életébe láttam bele, így a látóköröm és tapasztalatom a multitól a KKV-n át a szabadúszókig terjed. Mindenhol láttam és tapasztaltam azt, hogy mi az ami jól működik, és mi az ami nem. Mi az, ami csak égeti a pénzt és energiát, és mi az, ami eredményes. Ez a széles látókör nagy hasznomra van a tanácsadások és mentorálások során.
kérj értesítést
az indulásról!
Tedd meg a következő lépést a sikeresebb, gazdagabb és nyugodtabb 2025-ös vállalkozói évedhez, és kérj értesítést!
A rendszer 2025 januárjában indul.
Kérj értesítést a rendszer indulásáról, hogy kedvező áron próbálhasd ki!
A várólistára való feliratkozás NEM jár fizetési kötelezettséggel.