csinálj több pénzt
a szolgáltatásoddal
EGYÉNI VÁLLALKOZÓKént
- Mennyit is ér vajon a szolgáltatásod?
- Mi az az összeg, amit megfizet számodra a piacod?
- Hogyan emelj árat úgy, hogy megmaradjanak az ügyfeleid?
ha érdekel a vállalkozói pénzügyi tudatosság, akkor
jó helyen vagy!
több, mint 4 órányi videós tudásanyag!
Keleti István – Árazási tanácsadó
Neked szól ez, ha:
Óradíjas vagy csomagáras szolgáltatást nyújtasz
Csoportos órákat vagy workshopokat tartasz
Online vagy offline nyújtod a szolgáltatásod
ha több pénzt szeretnél csinálni a vállalkozásoddal
akkor sok mindenhez kell értened legalább egy kicsit, például:
a marketinghez
Ha nem is adsz fel fizetett hirdetéseket, akkor is kell posztolnod, videót és grafikákat készítened, kommentelned a csoportokban, stb., hogy látható legyél és észrevegyenek a potenciális vásárlóid
a technikához
Számlázás, a weboldalon a szövegek átírása, a képek kicserélése, a videóid megvágása és feltöltése, a csalianyagod elkészítése – mind-mind megkíván legalább egy alapszintű technikai tudást
önmagadhoz
Imposztor szindróma, munka-magánélet egyensúly, önfejlesztés, szakmai továbbképzés – rengeted dolgot lehetne még ide írni. De van még egy fontos téma, amit sokan elfelejtenek:
az árazás!
szolgáltatóként jó árazással
Meghatározod azt, hogy
mit is gondolsz magadról
Ha minőségi szolgáltatást nyújtasz, akkor ezt az áraidnak is tükröznie kell. Nem csak a referenciáiddal, az áraiddal is mutatod az érdeklődők és ügyfelek felé azt, hogy te milyen színvonalú szolgáltatást nyújtasz.
milyen ügyfeleket szeretnél
Ha fáj a fejed, melyik fájdalomcsillapítót veszed meg a patikában: a legolcsóbbat, vagy azt, amelyiktől fél órán belül elmúlik a fejfájásod? Neked is így kell áraznod: jó szolgáltatást, ami megoldja az ügyfél egyik problémáját, nem lehet és nem is szabad a reális árán alul eladni.
hova szeretnél eljutni
Mivel itt vagy, biztos vagyok benne, hogy vannak valamilyen céljaid, ahova el szeretnél jutni. Az árazásod rendbe tétele ebben is segít: gyorsabban, biztosabban eljutsz a hőn áhított célodhoz.
EGY IPARÁGTÓL FÜGGETLEN
ÁRAZÁSI METÓDUS
SZOLGÁLTATÓ EGYÉNI VÁLLALKOZÓKRA SZABVA
Mi ez az árazás metódus?
Az általam kidolgozott árazási metódus lényege, hogy gyakorlatias feladatokkal, marketinges humbug nélkül, könnyen és gyorsan alkalmazható módon ki tudd számolni szolgáltatást nyújtó szabadúszóként- egyéni vállalkozóként az egyes szolgáltatásaid vonatkozásában a megfelelő árazást.
NálaD is működni fog?
Nálad is működhet ez az árazási metódus, ha szolgáltatást nyújtó egyéni vállalkozó vagy. A feladatokat önállóan is el tudod végezni a videós iránymutatások alapján, így lépésről-lépésre ki tudod dolgozni az árazási stratégiádat.
ez is egy olyan észosztás, hogy
"triplázd meg az áraidat" és kész?
Röviden: nem.
Ebben a tréningben
az alapok lefektetése után:
számolunk!
Muszáj megismerned az én módszerem alapjait ahhoz, hogy aztán tényleg hasznát tudd venni a gyakorlati, számolós feladatoknak. Tehát van egy elmélet rész, majd utána jönnek a gyakorlati feladatok és példák. Ezek a számolós feladatok kemény igazságokat, a valóságot fogják megmutatni neked, ha elvégzed őket.
marketing taktikákra és
rizsára sok példát találsz.
máshol.
Volt, aki úgy jött hozzám, hogy már mindent IS elolvasott az árazásról, és biztosan nem tudok neki újat mondani. Aztán miután szembesült azzal, hogy itt nem marketing trükkök masszírozásáról meg buggyant észosztásról van szó, inkább elkezdett figyelni, és használni azokat a gyakorlati feladatokat, amiket megmutatok a tréningben.
ahol már találkozhattunk
mit nyersz a kurzussal?
1,
kapsz egy átfogó képet arról, hogy milyen elvek mentén árazz - a gyakorlatban, marketing rizsa nélkül
2,
a gyakorlati feladatok segítsgével önállóan ki tudod számolni, hogy melyik szolgáltatásod mennyibe kell(ene) kerüljön
3,
mivel ki tudod számolni a bevételi struktúrádat, tudsz is ezen javítani - azaz több pénzt tudsz csinálni a szolgáltatásaiddal
Tematika
1, bevezetés - 9 perc
- Bemutatkozás
- Miről NEM lesz szó, és miről lesz szó?
- Tipikus árazási problémák, gyakorlati példák
2, Miért árazd jól magad? - 21 perc
- Miért fontos, hogy jól árazzuk magunkat?
- Mi alapján árazhatunk - árazási stratégiák
- Egyszerű árazási példa
3, Az árazás alapjai - 33 perc
- Az árazásunk alap pillérei
- Mérd az időd!
- Figyelj a pénzre!
- Vállalkozói kiadások
- Projektmenedzsment (szemlélet)
4, Óradíjunk meghatározása - 32 perc
- Számoljunk! 1. - GYAKORLATI FELADAT
- Bruttó vagy nettó?
- Számoljunk! 2. - GYAKORLATI FELADAT
- Játék a számokkal - GYAKORLATI FELADATOK
5, Csomagárazás - 33 perc
- Miért jó a csomagárazás?
- Hogyan csináld?
- Gyakorlati példa - workshopok, webinárok árazás szempontból
6, Esettanulmányok
- Áremelés kezdő vállalkozóként - így csináld! - ELMÉLET - 15 perc
- Árazd jól a workshopod - GYAKORLATI FELADATOKKAL - 58 perc
7, KATA változás miatti áremelés
- KATA változás miatti áremelés kalkuláció 1. rész - 35 perc
- HAMAROSAN! 2. rész: kalkulációk, gyakorlati feladatok
HAMAROSAN JÖN MÉG:
- Árajánlat összállítása, prezentálása - GYAKORLATI FELADATTAL, kalkulációval
- Áremelés kezdő vállalkozóként - így csináld! - GYAKORLATI FELADAT
milyen gyorsan térül meg ez nekem?
Ha elvégzel minden feladatot, és valóban alulárazod magad, akkor már tisztán látod a helyzeted, mert az érzések helyett a tényekre, a számokra tudsz támaszkodni.
ha a számok megmutatták, hogy hol, mennyire kell változtatnod az árazásodon, akkor tudsz tervezetten változtatni a helyzeteden. nagyobb ráhatásod lesz arra mi történik a pénzügyeidben, nem sodródsz.
1-3 hónap alatt már egészen biztosan megtérül a kurzus ára. igazából egy minimális áremelés is már visszahozza a befektett összeget. A nagyobb vállalkozói pénzügyi tudatosság hosszútávon pedig sok pénzt hoz neked.
Mit mondnak azok, akik
már elvégezték a tréninget?
“Bátran kérjetek Gábortól támogatást az árazással kapcsolatban! Azon túl, hogy nagyon érthető, strukturált és bizony szemfelnyitó beszélgetésünk volt, tele gyakorlati tanáccsal, ötlettel, még nagyon emberi is! Kényelmetlen helyzetben mégis biztonságban és támogatva éreztem magam!” – K. Rita
“Kötelezővé tenném minden kezdő vállalkozónak. Annak is, aki régóta kezdő.”
“Végeztem is a kurzussal, előre bocsátanám, hogy nekem rettenetesen tetszett és abszolút jól használható és értékes kamatoztatható tudást szereztem belőle. Alapvetően jó volt szembenézni a problémákkal mi is csúszik félre és hol is van a legnagyobb gond az árazással, illetve a saját magunk által képviselt érték forintosítása. Az összes számítást végig csináltam és úgy ahogy kérted is és meglepő eredmények jöttek ki, nyílván ezeket most úgy érzem elemi szinten el kell kezdeni használni és miután szokássá vált ennek a használata utána mérhető eredményt fog produkálni már akár fizikailag, forintális formában is.”
Ki segít neked?
Keleti István – Árazási tanácsadó, podcaster
Keleti István vagyok, szabadúszó tanácsadó, webes kivitelező és podcaster.
2006 és 2021 tavasza között a bankszektorban dolgoztam, az utolsó öt évben lakossági termékfejlesztés területen, ahol az egyik fő feladatom a lakossági termékek egy körének a jövedelmezőségének a vizsgálata és elemzése volt, valamint az új termékek árazási stratégiájának a kialakítása, a meglévő termékek árazásának a módosítása.
Rengeteg adat, excel tábla, kalkuláció, előterjesztés, kivitelezés és tapasztalat van a hátam mögött a termékek és szolgáltatások árazása terén. Az akkor általam kezelt termékeket ügyfelek százezrei használják ma is.
Ezért is furcsa beismerni, hogy szabadúszói életem első egy-másfél évében borzasztóan rosszul áraztam be a saját munkámat. Egyszerűen nem fordítottam figyelmet az árazásra, csak mentem előre, hogy minél több megbízást szolgáljak ki minél magasabb minőségben.
Pedig az árazásra nagyon is figyelni kell, különben nem jön ki a matek, és bármennyit is dolgozol, nem fogsz célba érni, legalábbis nem boldogan.
Gyere el egy konzultációra, hogy megspórold magadnak ezt a másfél évnyi szívást, és megmutatom, hogy hogyan árazd jól magad!
"Kötelezővé tenném minden kezdő vállalkozónak.
Annak is, aki régóta kezdő."
"én már mindent elolvastam
az árazásról, nem tudsz újat mondani!"
oké! tegyél próbára!
A fenti mondatot több - későbbi - workshop résztvevőtől
és tanácsadásra jelentkezőtől megkaptam már...
aztán pedig mégis tudtam újat mondani például:
pénzügyi szektorban dolgozó projektmenedzsernek
pénzügyekkel is foglalkozó coachnak
10-15 éves vállalkozói múlttal rendelkező vállalkozóknak
a konzultáció / workshop végén senki nem mondta, hogy ne lett volna hasznos a beszélgetésünk, és ne lenne valamilyen házi feladata.
neked szól a tréning, ha
Egyéni vállalkozó, szabadúszó szolgáltató vagy, és
- Sejted vagy tudod, hogy most nagyon alulárazod magad, és ezen változtatni szeretnél
- Meg szeretnéd tanulni az árazás alapjait
- Egy vagy több szolgáltatásod van
- Csoportos órákat, workshopokat tartasz
- Online vagy offline szolgáltatást nyújtasz
- Kiszámíthatóbb bevételre és életre vágysz
- Szeretnél jobban keresni és értelmezhető profitot termelni
- Jobb, minőségibb minőségibb ügyfelekkel szeretnél együtt dolgozni
- Magabiztosabb szeretnél lenni az árazásod tekintetében
- Örökös hozzáférés a tréninghez
Végezd el a tréninget, és árazd jól magad!
ha még nem döntöttél
- Értesülhetsz a friss információkról, akciókról
- Hasznos anyagokat, esettanulmányokat küldök neked
- Az árazással kapcsolatos értékes anyagokat, podcast részekről értesítelek
- Kapcsolatban maradhatunk, így később is dönthetsz arról, hogy elvégzed-e a tréninget, és elkezded jól árazni magad
Ha ki szeretnéd számolni, hogy hogyan árazd be az egyes szolgáltatásaidat, akkor kattints ide:
gyakran ismételt kérdések
Ha most válsz alkalmazottból vállalkozóvá, akkor valószínűleg még nem tudod biztosan és jól meghatározni az áraidat, mert erre az alkalmazotti életedben nem volt szükség – azaz nem ilyen formában. Vállalkozóként már a kezdetektől tisztában kell lenned azzal, hogy az az összeg, amit meg szeretnél keresni egy adott hónapban, hogyan állhat össze a szolgáltatásaidból.
Ha a kezdetektől jól árazod magad, sokkal jobb esélyekkel indulsz a vállalkozói úton. Ez a tréning pont ebben segít.
Ha eddig érzésre áraztál, vagy pusztán a konkurenciád árai alapján lőtted be a saját áraidat, akkor biztosan.
Az érzéseink sokszor nem pontosak.
Ami pedig jó a konkurenciának, az nem biztos, hogy nekünk is jó lesz. De azt is kérdezhetném, hogy honnan tudod, hogy a konkurenciád jól árazza magát, és bőségesen vidám számlaegyenleggel zárja a hónapot?
Ha most nincs értelmezhető profitod, akkor igen valószínű, hogy a tréning árát már egy hónap alatt megkeresed az új áraiddal. A következő hónapokban meg már színtiszta profitra teszel szert. Akkor vajon megéri?
A legrosszabb esetben pedig kiderül, hogy már valóban jól árazod magad.
Online bankkártyával tudsz fizetni, de választhatsz átutalásos opciót is. Ebben az esetben csak az utalás beérkezése után kapsz jogosultságot a tréninghez.
Online bankkártyás vásárlás esetén azonnal hozzáférhetsz a tréninghez, és rögtön el tudod kezdeni feldolgozni az anyagot.
Örökös hozzáférést kapsz a tréninghez, és megkapod a későbbi frissítéseket is.
Határozottan nem!
Ezt a tréninget pont azért készítettem, mert én is sok marketing bullshit anyagot olvastam / néztem végig / hallgattam meg, amik többségében egyáltalán nem kaptam választ arra, hogy akkor hogyan is számoljam ki az óradíjamat, vagy a szolgáltatás csomagom árát, vagy mondjuk egy olyan online kurzusnak a díját, mint amilyen ez is.
Pont ezt a hiányt hivatott betölteni ez a tréning – hasznosítva a bankszektorban szerzett több éves árazási tapasztalataimat.
Jó és hasznos, ha tudod, hogy mekkora betűmérettel és milyen színnel kell kiírnod az áraidat ahhoz, hogy figyelemfelkeltőek legyenek, de ez a tréning abszolút nem erről szól. Itt gondolkodni és számolni fogsz annak érdekében, hogy tényleg jól árazd magad!
Abszolút!
Ebben a tréningben nem egy üzleti tervet készítünk. Más szempontból, más aspektusokból közelítjük meg a témát és a dolgokat.
A témákat és feladatokat részletesen elmagyarázom és szemléltetem is. A gyakorlati feladatokat pedig minden esetben bemutatom, hozok példát, hogy hol, mit, hogyan, miért úgy számolj, ahogy.
De nyugodj meg, ezzel a tréninggel nem egy 3 órás matekórát kapsz, hanem a vállalkozásod és a bevételeid szempontjából rendkívül hasznos és elengedhetetlen tudásanyagot.
Ha a tréning elvégzése után úgy gondolod, hogy semmi újdonságot nem tudtam mondani, visszatérítem a kurzus díját. Szóval nincs mit veszítened, sőt, csak nyerhetsz!
Ilyenre egyébként még nem volt példa. 🙂