vállalkozás indítás
élőben
Új üzletet indítok Noah Kagan
Milliódolláros hétvége
című könyve alapján
Tarts velem, hogy megtudd, a
GYORS vállalkozás indítás legjobb módszereit, és
kerüld el a buktatókat.
VÁLLALKOZÁS INDÍTÁS GYORSAN TESZTELVE PROFITTAL ÉLŐBEN ÖTLET
1.
Mitől lesz jó egy vállalkozás ötlet?
Van egy vállalkozás ötletem, és megnézzük, hogy a könyv alapján hogyan lehet azt "ellenőrizni", hogy ez VALÓBAN egy jó ötlet, és ÉRDEMES megvalósítani.
2.
Hogyan teszteld le, hogy működik-e?
Letesztelem a vállalkozás ötletet. Megnézzük, hogy tudok-e érdeklődő ügyfeleket szerezni. Építek egy MVP-t (minimálisan működő, kvázi demo terméket), és azzal fogjuk ellenőrizni, hogy lenne-e kereslet a szolgáltatásra.
3.
Hogyan szerezz ügyfeleket?
Ha sikeres lesz az ötlet és MVP tesztelés, akkor lépünk tovább oda, hogy szerezzünk ügyfeleket. FIZETŐS ügyfeleket! Ezen a ponton tovább kell építenünk a szolgáltatást, és nekiállunk skálázni az üzletet.
4.
Hogyan árazd be a szolgáltatást?
Árazási tanácsadóként nyilván egy fontos pont lesz az, és mélyebben bele fogok menni abba, hogy mégis hogyan árazzam be a szolgáltatást. 🙂
Lehetséges mindez
mindössze 48 óra alatt?
Szerintem NEM.
De majd meglátjuk. Erről szól ez az egész tesztelés.
Na és milyen
vállalkozást építesz istván?
Szolgáltató egyéni vállalkozóknak segítséget nyújtó alkalmazást építek egy no-code platformon. Ez egy havidíjas előfizetéese modellben működő rendszer lesz.
Egy ügyfél- és feladatkezelő rendszerről van szó alapvetően, hogy kikerülj a post-itek tengeréből vagy éppen ne kelljen használnod külföldi sablon rendszereket, vagy szuper, de drága magyar rendszereket.
Célok
- Az üzleti ötlet gyors tesztelése
- Érdeklődők szerzése
- Minimálisan működőképes termék építése
- A szolgáltatás tesztelése
- Árazás kialakítása és tesztelése
- Az indulás után 10 FIZETŐ ügyfél szerzése 30 napon belül
- Az indulás után 50 FIZETŐ ügyfél szerzése 6 hónapon belül
- Az indulás után 100 ELŐFIZETŐ megléte 1 éven belül
a célom, hogy sikeres legyél!
Kövesd nyomon a vállalkozás indítás lépéseit, hogy minél többet profitálhass a jó trükkökből és a buktatókból is!
Mi ez a vállalkozás indítás live?
- Egy podcast és videó sorozat, amiben pontról-pontra bemutatom a lépéseket
- Az első epizódok 2025 elején jönnek
- Érdemes feliratkozni a hírlevélre, mert lesznek írott tartalmak is
- A feliratkozással biztosan értesülsz az új, hasznos tartalmakról
ahol már találkozhattunk
Ki vagyok én?
Keleti István – Árazási tanácsadó
15 évig dolgoztam a bankszektorban, öt évig termékfejlesztési területen, ahol az egyik fő feladatom a lakossági termékek egy körének a jövedelmezőségének a vizsgálata és elemzése volt, valamint az új termékek árazási stratégiájának a kialakítása, a meglévő termékek árazásának a módosítása.
Rengeteg adat, excel tábla, kalkuláció, előterjesztés, kivitelezés és tapasztalat van a hátam mögött a termékek és szolgáltatások árazása terén.
Ezért is furcsa beismerni, hogy webes kivitelezői, szabadúszói életem első egy-másfél évében borzasztóan rosszul áraztam be a saját munkámat. Egyszerűen nem fordítottam figyelmet az árazásra, csak mentem előre, hogy minél több megbízást szolgáljak ki minél magasabb minőségben.
Pedig az árazásra nagyon is figyelni kell, különben nem jön ki a matek, és bármennyit is dolgozol, nem fogsz célba érni, legalábbis anyagilag biztosan nem.
Miután rájöttem, hogy sokkal több és nagyobb értéket tudok teremteni az egyéni vállalkozóknak árazási tanácsadóként, mint webes kivitelezőként és marketingesként, fokozatosan áttértem a vállalkozóknak szóló árazási tanácsadásra.
A saját magamon – évek alatt – kialakított, letesztelt és használt árazási metódust és megoldásokat adom tovább, hogy az árazás témaköre ne egy ismeretlen és érthetetlen fekete doboz legyen, hanem egy érthető és rendszeresen, könnyen elvégezhető feladat, ami segít több pénzt termelni a vállalkozásoddal.
A webes kivitelezői és marketinges éveim alatt sok egyéni vállalkozó és KKV cég életébe láttam bele, így a látóköröm és tapasztalatom a multitól a KKV-n át a szabadúszókig terjed. Mindenhol láttam és tapasztaltam azt, hogy mi az ami jól működik, és mi az ami nem. Mi az, ami csak égeti a pénzt és energiát, és mi az, ami eredményes. Ez a széles látókör nagy hasznomra van a tanácsadások és mentorálások során.