az óradíjad meghatározása az első lépés kulcsfontosságú egy jó lépés ahhoz, hogy egyre több pénzt tudj csinálni

Olyan kezdő és haladó vállalkozóknak,
akik jobban szeretnének élni

Miért fontos az óradíjadat meghatározni?

Az ára:

4,990 Ft

Fejleszd a vállalkozói pénzügyi tudatosságod!

Ha nincs vagy nem akarsz óradíjas szolgáltatást eladni

Akkor is hasznos

Nagy segítség a vállalkozói pénzügyi tudatosság fejlesztésében, ha tisztán látod, hogy óránként mennyibe kell(ene) kerüljön a munkád

jobban fogsz árazni

Az óradíjad meghatározása nagyban segíteni tud abban is, hogy a csomagáradat vagy projekt áradat jobban meg tudd határozni

Az árazásról
marketing bullshitelés nélkül.

mit nyerhetsz a programmal?

tisztánlátást,
reális képet

Ha most a megérzéseid alapján árazod a szolgáltatásod, és nem igazán vagy elégedett a bevételeddel, akkor a tudatosan kialakított árazással ezen tudsz változtatni, javítani. Ennek egy fontos első lépése az óradíjad meghatározása

lehetőséget az áremelésre

Sok kezdő – és régóta kezdő – vállalkozó fél az áremeléstől. De ha tisztán látod, hogy igazából nem is keresel olyan jól, mint ahogy azt eddig gondoltad, akkor könnyebben elhatározod magad: lassan, lépésenként, de igenis lehet és kell is árat emelni!

nyugodtabb
életet

A megfelelő árazás, árstratégia kialakítása és a több bevétel, magasabb profit eredménye az lesz, hogy szívesebben és nyugodtabban nézel majd rá a hónap végén a bankszámlaegyenlegedre.

ahol már találkozhattunk

Az online kurzus árazás kutatásos vendégcikkemmel a Freelancer Blogon

A BrandBirds BASE zárt csoportban tartott árazás workshopomon

Online és offline kerekasztal beszélgetéseken

A KKV FM podcastban beszélgettünk Petivel az árazásról

A Pénzügyes Anyu hírleveleiben

Ki segít neked?

szabaduszoszuletik_istvan_4

Keleti István – Árazási tanácsadó, podcaster

Keleti István vagyok, szabadúszó tanácsadó, webes kivitelező és podcaster.

2006 és 2021 tavasza között a bankszektorban dolgoztam, az utolsó öt évben lakossági termékfejlesztés területen, ahol az egyik fő feladatom a lakossági termékek egy körének a jövedelmezőségének a vizsgálata és elemzése volt, valamint az új termékek árazási stratégiájának a kialakítása, a meglévő termékek árazásának a módosítása.

Rengeteg adat, excel tábla, kalkuláció, előterjesztés, kivitelezés és tapasztalat van a hátam mögött a termékek és szolgáltatások árazása terén. Az akkor általam kezelt termékeket ügyfelek százezrei használják ma is.

Ezért is furcsa beismerni, hogy szabadúszói életem első egy-másfél évében borzasztóan rosszul áraztam be a saját munkámat. Egyszerűen nem fordítottam figyelmet az árazásra, csak mentem előre, hogy minél több megbízást szolgáljak ki minél magasabb minőségben.

Pedig az árazásra nagyon is figyelni kell, különben nem jön ki a matek, és bármennyit is dolgozol, nem fogsz célba érni, legalábbis nem boldogan.

Gyere el egy konzultációra, hogy megspórold magadnak ezt a másfél évnyi szívást, és megmutatom, hogy hogyan árazd jól magad!

gyakran ismételt kérdések

Ha most válsz alkalmazottból vállalkozóvá, akkor valószínűleg még nem tudod biztosan és jól meghatározni az áraidat, mert erre az alkalmazotti életedben nem volt szükség – azaz nem ilyen formában. Vállalkozóként már a kezdetektől tisztában kell lenned azzal, hogy az az összeg, amit meg szeretnél keresni egy adott hónapban, hogyan állhat össze a szolgáltatásaidból.

Ha a kezdetektől jól árazod magad, sokkal jobb esélyekkel indulsz a vállalkozói úton. Ez a tréning pont ebben segít.

Ha eddig érzésre áraztál, vagy pusztán a konkurenciád árai alapján lőtted be a saját áraidat, akkor biztosan.

Az érzéseink sokszor nem pontosak.

Ami pedig jó a konkurenciának, az nem biztos, hogy nekünk is jó lesz. De azt is kérdezhetném, hogy honnan tudod, hogy a konkurenciád jól árazza magát, és bőségesen vidám számlaegyenleggel zárja a hónapot?

Ha most nincs értelmezhető profitod, akkor igen valószínű, hogy a tréning árát már egy hónap alatt megkeresed az új áraiddal. A következő hónapokban meg már színtiszta profitra teszel szert. Akkor vajon megéri?

A legrosszabb esetben pedig kiderül, hogy már valóban jól árazod magad.

Online bankkártyával tudsz fizetni, de választhatsz átutalásos opciót is. Ebben az esetben csak az utalás beérkezése után kapsz jogosultságot a tréninghez. 

Online bankkártyás vásárlás esetén azonnal hozzáférhetsz a tréninghez, és rögtön el tudod kezdeni feldolgozni az anyagot.

Örökös hozzáférést kapsz a tréninghez, és megkapod a későbbi frissítéseket is.

Határozottan nem!
Ezt a tréninget pont azért készítettem, mert én is sok marketing bullshit anyagot olvastam / néztem végig / hallgattam meg, amik többségében egyáltalán nem kaptam választ arra, hogy akkor hogyan is számoljam ki az óradíjamat, vagy a szolgáltatás csomagom árát, vagy mondjuk egy olyan online kurzusnak a díját, mint amilyen ez is.

Pont ezt a hiányt hivatott betölteni ez a tréning – hasznosítva a bankszektorban szerzett több éves árazási tapasztalataimat.

Jó és hasznos, ha tudod, hogy mekkora betűmérettel és milyen színnel kell kiírnod az áraidat ahhoz, hogy figyelemfelkeltőek legyenek, de ez a tréning abszolút nem erről szól. Itt gondolkodni és számolni fogsz annak érdekében, hogy tényleg jól árazd magad!

Abszolút!

Ebben a tréningben nem egy üzleti tervet készítünk. Más szempontból, más aspektusokból közelítjük meg a témát és a dolgokat.

A témákat és feladatokat részletesen elmagyarázom és szemléltetem is. A gyakorlati feladatokat pedig minden esetben bemutatom, hozok példát, hogy hol, mit, hogyan, miért úgy számolj, ahogy.

De nyugodj meg, ezzel a tréninggel nem egy 3 órás matekórát kapsz, hanem a vállalkozásod és a bevételeid szempontjából rendkívül hasznos és elengedhetetlen tudásanyagot.

Ha a tréning elvégzése után úgy gondolod, hogy semmi újdonságot nem tudtam mondani, visszatérítem a kurzus díját. Szóval nincs mit veszítened, sőt, csak nyerhetsz!

Ilyenre egyébként még nem volt példa. 🙂